Bella Fiore BathmenBella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-5438834 sterren na
1195 reviews
Schoolstraat 4
Recente recensies van Bella Fiore Bathmen
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
Stefan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten goed op temperatuur en smaak. Ingrediënten herkenbaar en smaakvol.5-5-2023
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
theo4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling bij verkeerde adres afgeleverd en niet aan ons doorgegeven. Terwijl we al vaak besteld hebben.2-5-2023
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
bettie4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceik had een broodje shaorma/ananas, echter de ananas was wel heel weinig aanwezig, veel minder als andere keren.1-5-2023
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
Patrick 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was lekker, jammer dat de bakjes met saus maar half gevuld waren.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-4-2023
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
wim5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-4-2023
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
Nel4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNetjes op tijd bezorgd. Kwaliteit goed.29-4-2023
Frank4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekkere pizza en helemaal in buitengebied Lettele bezorgd op de fiets TOP, doen maar heeeel weinig maaltijd bezorgers. tot volgende keer19-4-2023
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
Robert3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceShoarma zo klein gesneden daarna te lang onder de grill shoarma is hard en uitgedroogd 14-4-2023
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
Erika1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling zou binnen 30/35 minuten bezorgt worden. Maar kwam pas na 55 minuten. Terwijl het om 5 voor half 7 besteld is en dan om 19.20 uur bezorgt is En de shoarma was erg hard gebakken. Het was totaal niet zo als ik gewend ben van jullie. Wij waren niet zo heel erg tevreden. De aardappelschijfjes waren wel lekker doorbakken. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.2-4-2023
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
Martin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles is prima in orde.31-3-2023
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
Ellen4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWeinig döner op de pizza döner kebab.30-3-2023
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
Gerlof5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHad besteld op website wat perfect gaat. Verder fantastisch en heel erg lekker. Kwaliteit van het eten houden zo!
Punt van verbetering is dat ik tijd om op te halen had gezet op 20.00 uur. Ik was er al om 19.55 maar het eten was pas om 20.30 klaar. Dat is wel jammer. Zou fijn zijn als bestelling dichterbij de gewenste tijd klaar is.
27-3-2023
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
janette4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceEten was lekker en zag er goed uit.
Alleen jammer dat het eten op de fiets bezorgd wordt vanuit Bathmen naar Lettele waardoor het eten niet echt warm meer was.
Daarnaast klopte het niet dat het eten er binnen de 35 minuten er was.23-3-2023
Marjolein 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceErg duur Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.12-3-2023
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
Susette4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePatat was niet zo krokant als normaal. Wel erg lekker, misschien ander merk? Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.12-3-2023
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
Benno5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.12-3-2023
R5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-2-2023
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
Jessica4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWebsite loopt niet lekker. Elke keer aangeven welke vestiging we wilden afhalen. Door naar betalen ging niet in 1x. Omslachtig, niet logisch.
Eten was verder prima Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-2-2023
Naomi4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEr zat geen kaas op de kapsalon, smaak was (kaas erbij gedacht) prima , en de kapsalons zijn duur.
Veel ui op de pizza, z.g.a. rauw, jammer.22-2-2023
Marie Anne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.19-2-2023
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
Jelle5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat de pizza eerst wordt weggezet, terwijl ik al stond te wachten. Als er dan een beschikbare medewerker is om de pizza mee te geven, is die al behoorlijk afgekoeld. Dan moeten we nog naar huis, ca 200 meter. Helaas is de pizza dan niet warm meer.18-2-2023
Niels 1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceMenu gehaald. Allemaal kleine stukjes vlees... uur later aan de schijt ik zeg nooit meer.9-2-2023
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
Eddy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicewe vinden het jammer dat de shoarma zo fijn gesneden is6-2-2023
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
Ype5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.5-2-2023
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
Jan2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe pizza was echt een teleurstelling.
De bodem was flinterdun en de bedekking was erg schaars.
Ben ik niet van jullie gewend.
Voor 18euro mag je best wel wat verwachten vind ik.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.5-2-2023
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
George 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg service4-2-2023
Nienke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.29-1-2023
ariena5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceop tijd klaar en lekkerDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.22-1-2023
wim5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.15-1-2023
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
wim5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.8-1-2023
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
HA2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBezorging te laat. Aardappelschijfjes zo hard doorgebakken dat ze niet te eten waren.
Twee schotels besteld waarop geen kruiden op de aardappelschijfjes moest echter gewoon kruiden erop.
Pluspunt: hoeveelheid vlees was goed en ook goed klaargemaakt.5-1-2023
Simon5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.11-12-2022
Bella Fiore BathmenSchoolstraat 40570-543883
Bianca3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceOver het algemeen prima en van goede kwaliteit. Al was het gisteren beduidend minder. Friet deels blank (amper gaar) deels bruin. Ook de lamachun was waterig. 10-12-2022
Hwj 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe bezorgers weten de weg onvoldoende, dus zoeken maar. Helaas worden de pizza’s er niet warmer door! Jammer.7-12-2022